A Népszabadság birtokába került az Autórádió Kft. pályázati anyaga, amelyet a Médiatanács december végén nyertesnek hirdetett ki a Klubrádió által használt 95,3 MHz-es frekvenciára. A kft. fő tulajdonosa, Tamás Hajnalka által jegyzett dokumentációban azt írják: „Műsorszolgáltatásunk célja kiemelni hazánk fővárosának, Budapestnek értékeit, érdekességeit a városba látogató belföldi és külföldi turistáknak, és természetesen az itt élő, dolgozó embereknek. Szórakoztató, zene rádióban gondolkodunk, de a kb.30% szöveg időben hasznos hírekkel, értékes információkkal, és érdekes ismeretterjesztéssel kívánunk megszólalni. (...) A fővárosban élő, dolgozó vagy csak ide látogató külföldieknek naponta 4x angol nyelvű híreket adunk. Terveink szerint, a klasszikus nyári turista szezonban esetenként, az igényeknek megfelelően más idegen nyelven is ( pl: francia vagy német vagy orosz ) leadnánk főbb híreinket, illetve Budapestet bemutató műsorainkat. (...) A rádiót, mint médiafelületet, stratégiai partnerként felajánlanánk a Magyar Turizmus Zrt.-nek. Szeretnénk, ha az idegenforgalomban tevékenykedő cégekkel, utazási irodákkal hosszú távú, mind kéz fél számára gyümölcsöző kapcsolat alakulna ki. Rádiónk zenei kínálatában, magas arányban szerepel – 45% - a magyar zene. Evvel több célunk is van. Egy felöl előzetes felméréseink szerint a magyar zenére erős hallgatói igény van. Más felöl ezúton is szeretnénk megmutatni a magyar kultúrát, a méltán világhírű magyar zenét, magyar zenészeket. Zenei kínálatunk szórakoztató, fiatalos, lendületes, figyelve a hazai slágerlistákra” – zárul az arculatleírás. A Nol elemzése szerint a 22 soros szövegben csaknem 30 stilisztikai és helyesírási hiba van.
A portál ismerteti: hasonló színvonalú a pályázó üzleti és pénzügyi terve is. Ezt jellemzi a cég stratégiai és üzletpolitikai megfontolása, hogy „mielőbb stratégiai partnerei kívánunk lenni a Magyar Turisztikai Zrt.-nek (helyesen Magyar Turizmus Zrt. – a szerk.). Evvel is demonstrálni, hogy elkötelezettek vagyunk a magyar idegenforgalom felemelésében. Felhasználva személyes és meglévő üzleti kapcsolatainkat, mielőbb hosszú távú együttműködést kívánunk kötni a szakterületen kiemelten jelenlévő társaságokkal és intézményekkel. Együttműködésre törekszünk a szakághoz kapcsolódó állami intézményekkel is, és természetesen a Fővárosi Önkormányzattal is. Terveink szerint a fenti megállapodások megteremthetik az a bizalmi légkört, amelyek alapján a hirdetők is bizalommal fordulnak rádiónk felé. Lassan, de biztosan emelkedő bevételekkel számolunk. Ehhez egy profi, korrekt hirdetésszervezést terveztünk, rugalmas, piacbarát árakkal”.